reklama

Zo života muža! (možno)

Niektoré veci sa vám môžu stať iba raz .Aj v zrelom veku. Iba raz vám môže zomrieť otec , iba raz môže váš syn prežiť prvú lásku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Samozrejme som nevymenoval všetky životné situácie , ktoré môžu nás tvrdých chlapom postretnúť a zaskočiť( Kto vie prečo ich vlastne spájam?) .Sú aj iné , napríklad prvé peniaze , prvá zrada , prvý sex...No práve tieto dve vo mne rezonujú a chcem o nich hovoriť.Môj otec zomrel pred siedmimi rokmi , je to relatívne dávno, ale...Ja som sa s tým do dnes poriadne nevyrovnal. Smrť otca býva v živote mužov veľkým medzníkom.Určite to neplatí všeobecne , ale u mňa to tak bolo.Nie nemôžem povedať , že náš vzťah bol idylický , to teda nie.Dokonca sme nezdieľali veľa spoločných názorov.Veľa toho v živote nedosiahol , no čo vám poviem obyčajný baník, ktorý ani nevedel , či na to má byť hrdý , alebo nešťastný.V duchu známeho hesla : " ja som baník , kto je viac" , bol viac hrdý.Nestraník , možno z presvedčenia a možno z nezáujmu.Snáď ničím nie výnimočný človek, teda okrem toho , že bol našim milujúcim otcom, čestným a spravodlivým obyčajným človekom.Bol mojim otcom. Možno mi toho mohol dať viac (majetku , vedomosti) možno ma mal viac chápať možno... Určite som však presvedčený , že ma mal veľmi rád a dal teda všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Smrť je zlá a zdá sa niečím neočakávaným , neprirodzeným , lenže opak je pravdou. Smrť je taká normálna ako život , ako narodenie.Dnes keď chlapovi zomrie otec , tak chápem . Žiaľ už ho chápem.

 Dnes už mám ja synov. Sú úžasní , presne taký o akých som sníval. Samozrejme aj so starosťami ,ktoré mi robia.Sú naplnením môjho života , jeho zmyslom.Mám naozaj triezvy pocit , že sú múdry (neviem po kom ).Sú peknými ľuďmi zvonka aj vnútri .Chcem im byť dôstojným otcom , lenže občas je mi milšia pozícia ich brata, kamaráta.Teraz len ľutujem , že roky keď túžili po hrách a maznaní s rodičmi sú v nenávratne. To nie preto , že by som ich bol zanedbával , ale preto , že to boli chvíle krásne a nezabudnuteľné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 No a teraz k tej prvej láske. Ten mladší sa nám zaľúbil.Má pekný vzťah so spolužiačkou. Je to nový a trocha zvláštny pocit pre mňa ako otca. Úžasná vec ako sa dokážu dvaja ľudia mať radi.Možno sú primladí a neskúsení . Možno by sme im v tom mali brániť.Možno to vôbec nestojí za povšimnutie.Možno, ibaže ja dnes už viem, že láska... a teraz ma napadá veľa citátov o láske, láska je najúžasnejšia vec v živote. Klasik hovorí: " ak si niekedy miloval ženu , alebo zem, nezáleží na tom , že umrieš". Určite mu (im) to prajem , pripravený , že to nebude navždy , s nadhľadom , ale šťastný , že to prežili , že tým žijú.Veď viem, že láska robí ľudí krajšími a lepšími.

Štefan Maliňák

Štefan Maliňák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som obyčajný človek , ktorého zaujíma všetko čo sa okolo deje, snaží sa byť pozitívny a šťastný Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu